Obserwatorzy

sobota, 26 stycznia 2013

moje kręcone(?) włosy

Dziś post zdecydowanie nie paznokciowy. Właściwie to chciałam Was prosić o pomoc w zidentyfikowaniu moich włochów :p a konkretnie o strukture ... proste czy kręcone ? kiedyś nałogowo prostowałam włosy bo były takie nijakie... ale w takich okropnie wyglądam bo mam jeszcze pociągła twarz wiec zaprzestałam tych praktyk. Ku mojemu zaskoczeniu po pewnym czasie zaczeły się lekko kręcić. Teraz według mnie są troche falowane więc ostatnio poszłam do sklepu po jakąś odżywkę na polepszenie skrętu włosów ( no która z nas nie marzy o długich, kręconych włosach ? <3 no dobra...może te co juz takie mają :) ) i pani ekspedientka powiedziała, że owszem jest takie coś ale mam za proste włosy a cudów nie ma. Dlatego teraz pytam Was o zdanie :)
Wybaczcie za zdjęcia w stylu  "sweet focie w lusterku" ale na telefonie nie mam samowyzwalacza :)





5 komentarzy:

  1. włoski masz coś jak nie ogar fale tak mi się wydaje, zawsze możesz pomóc im się trochę podkręcić jakąś odżywka czy pianka myślę że możesz uzyskać bardzo fajny efekt końcowy ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. fajne sa te skrety nie za mocne a naturalne tez mysle by je utrwalic pianka badz guma do wlosow:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Masz takie włosy, które dziewczyny chcą uzyskać, specjalnie kręcąc je na dużych lokach ;) Wykorzystaj to, że masz to w naturze! Jakaś odżywka do kręconych i np. po myciu troszkę pianki wgnieć :)

    OdpowiedzUsuń
  4. To jest Samsung chat...? W nim jest samowyzwalacz bo go miałam. Musisz poszukać :3

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do komentowania ! :) z chęcią poczytam coś miłego ale na krytykę też jestem otwarta :)
Na wszystkie pytania odpowiem pod postem którego dotyczy :)
Prosiłabym jednak o niereklamowanie się na moim blogu gdyż nie jest on do tego.Zawsze z ciekawości sprawdzam blogi osób które komentują moje posty więc umieszczanie tu swoich reklam jest niepotrzebne.