Obserwatorzy

czwartek, 30 maja 2013

paznokcie gazetowe krok po kroku

Zarówno mój post o paznokciach gazetowych jak i post jak wykonać inny wzorek krok po kroku cieszył się dużym zainteresowaniem dlatego też postanowiłam to połączyć i dziś instrukcja krok po kroku do zrobienia paznokci gazetowych :) Jest to banalnie prosty do wykonania mani a naprawdę przyciąga uwagę innych osób i efektywnie wygląda.

Co będziemy potrzebować ?

  • baza pod lakier ( nie koniecznie jednak jest wskazana :) )
  • biały lakier
  • 10 małych kawałeczków gazety
  • spirytus salicylowy ( może być też jakakolwiek wódka)
  • top coat lub jakiś zwykły bezbarwny lakier
  • wacik lub chusteczka
  • 30 minut czasu :)
Krok 1

Najpierw przygotowujemy paznokieć do pomalowania. Nie jest to konieczne ale najlepiej przed pokryciem lakierem odtłuścić paznokieć specjalnym odtłuszczaczem lub spirytusem salicylowym co sprawi, że wzorek dłużej będzie się nam trzymał. Najlepiej też pokryć paznokieć bazą pod lakier co ochroni płytkę przed ewentualnymi przebarwieniami.

Krok 2

Następnie malujemy cały paznokieć białym lakierem. Nakładamy tyle warstw, żeby nie było żadnych prześwitów. Moim ideałem jest Golden Rose Fantasic Color 04 któremu wystarcza jedna grubsza warstwa :) Potem czekamy do całkowitego wyschnięcia lakieru.

Krok 3

Wylewamy na wacik tyle spirytusu dopóki nie będzie bardzo mocno nasączony.

Krok 4

Przygotowujemy jeden kawałek gazety.

Krok 5

Kładziemy gazetę na paznokciu i przez 15-20 sekund mocno dociskamy nasączonym wacikiem.

Krok 6

Delikatnie ściągamy gazetę i pokrywamy paznokieć bezbarwnym lakierem. W przeciwnym razie literki szybko się zetrą.

Krok 7

Powtarzamy 6 poprzednich kroków na każdym paznokciu :)





* na moim palcu serdecznym możecie zobaczyć rozciapany wzorek powstały w wyniku mojej niecierpliwości i odbijaniu gazety na nie do końca wyschłym lakierze :)

**jeśli macie jakieś pytania to na wszystkie odpowiem pod postem :)

19 komentarzy:

  1. Bosko! Słyszałam kiedyś, że zamiast spirytusu można użyć zmywacza do paznokci;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nigdy nie próbowałam ale wydaje mi się, że gdybyśmy użyły zmywacza to lakier odszedłby razem z gazetą :) w końcu to zmywacz :D a spirytus nie zmywa lakieru :)

      Usuń
  2. o jak fajnie , ja używam wódki , ale widze ze spirytus też daje radę :D na pewno spróbuję :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Robiłam kiedyś takie paznokcie.Łatwe w przygotowaniu a wychodzi naprawdę fajny efekt.:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetnie! Takie gazetowe paznokcie także świetnie wyglądają jako tylko dodatek to frencha :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super Ci wyszło. Ja jeszcze nie próbowałam tej metody, ale na pewno się za nią zabiorę. Dzięki za tutka - będę z niego korzystała :)

    OdpowiedzUsuń
  6. A ja robiłam tak, że ten spirytus nalewałam na jakiś spodek albo do zakrętki od napoju i moczyłam kawałki gazety w nim i nakładałam na paznokieć po czym przytykałam samą gazetę do paznokcia :) i używałam jako podkład nudziaka :)

    A tutek bardzo fajnie i czytelnie zrobiony ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. I wszystko mnie podkusza żeby kupić wódkę :P Ale efekt jest świetny :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Od jakiegoś czasu chce gazetowe pazurki, ale mam lenia :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zastanawiam się, czy sprawdziłyby się jako ściągi ;>

    OdpowiedzUsuń
  10. robilam takie kiedys, efekt swietny:D

    bardzo przyjemny blog:D

    OdpowiedzUsuń
  11. Masz świetne pomysły :). Z przyjemnością ogląda się te piękne pazurki - może jakiś pomysł ściągnę do zdobienia :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja także robiłam te paznokcie:d tylko zamiast spirytusu użyłam perfumki;d Bardzo fajne pomysły:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja nie używam spirytusu. Ja psikam gazetę zwykłą perfumą. Następnie gazete nakładam na paznokieć i wystarczy 10-12 sekund ;) Są piękne A nie potrzeba białego lakieru. Można zastosować jakikolwiek jasny lakier... ;p

    OdpowiedzUsuń
  14. jest bardzo fajne ale inaczej tego nie mozna zrobic :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Też właśnie zrobiłam sobie takie pazurki, tyle że zamiast spirytusu użyłam perfum. Wystarczy spsikać kawałek gazety a potem przyłożyć do paznokcia. Ogólnie fajny efekt i blog! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. JA ROBIŁAM GAZETOWE I ZAUWAŻYWSZY ZE JEŚLI SIĘ DA ZA DUZO SPIRYTUSU NA WACIK LAKIER TAK JAK BY MIEKNOŁ I ODCHODZI PŁATAMI TROSZKĘ JAK SIĘ GO MA JEST OK ALE TEZ FAJNIE WYCHODZĄ Z GAZETY DRUKOWANE POCZTÓWKI JA MIAŁAM RAZ ŻUBRA EFEKT WOOOOOW

    OdpowiedzUsuń
  17. Ile trzeba czekać na to żeby literki z gazety odcisnęły się na paznokciu?

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do komentowania ! :) z chęcią poczytam coś miłego ale na krytykę też jestem otwarta :)
Na wszystkie pytania odpowiem pod postem którego dotyczy :)
Prosiłabym jednak o niereklamowanie się na moim blogu gdyż nie jest on do tego.Zawsze z ciekawości sprawdzam blogi osób które komentują moje posty więc umieszczanie tu swoich reklam jest niepotrzebne.