Obserwatorzy

wtorek, 1 stycznia 2013

sylwestrowe paznokcie

I już mamy 2013 r :) mimo że 13 miejmy nadzieje, że nie będzie dla nas pechowy :) Szczęśliwego nowego roku dziewczyny !
Jak przystało na sylwester paznokcie musiały się błyszczeć. Ale z tego względu, że nienawidzę takich krzykliwych, strasznie świecących paznokci zrobiłam po swojemu. Na czarnym lakierze, na końcu paznokci ponaklejałam srebrne cekiny, które dzielnie trzymały się przez całą zabawę sylwestrową :) Przepraszam za jakość zdjęć ale robiłam je zaraz po obudzeniu po sylwestrze ( a wiadomo, że nie wszystko jeszcze widać tak jak powinno ^^). Aparat nie chciał się pogodzić z tym, że paznokcie nie są całe czarne tylko coś tam jeszcze jednak jest, więc przerobiłam z nim chyba całą kamasutre pozycji żeby zrobić kilka w miare wyraźnych zdjęć :)








10 komentarzy:

  1. Śliczne, ja też trochę poeksperymentowałam na sylwestra, więc zapraszam do mnie jeśli masz czas i ochotę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. delikatne zdobienie ale ładne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam takie ciemne kolorki, a jeszcze te zdobienia, extra ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo mi się podoba, cos w moim stylu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo ładne :) też miałam sobie przykleić cekinki ale klej mi zasechł :( xD

    OdpowiedzUsuń
  6. piękne! też bym chciała umieć takie robić :))

    co powiesz na wzajemne obserwowanie?:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo elegancki... super, zreszta jak reszta zdobień. :)

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do komentowania ! :) z chęcią poczytam coś miłego ale na krytykę też jestem otwarta :)
Na wszystkie pytania odpowiem pod postem którego dotyczy :)
Prosiłabym jednak o niereklamowanie się na moim blogu gdyż nie jest on do tego.Zawsze z ciekawości sprawdzam blogi osób które komentują moje posty więc umieszczanie tu swoich reklam jest niepotrzebne.