Obserwatorzy

niedziela, 16 grudnia 2012

świąteczne paznokcie renifery krok po kroku

Ostatnio zauważyłam że najwięcej osób trafia na mojego bloga wpisując w google "świąteczne paznokcie" lub "renifery". A korzystając ze sposobności, że miałam je dla kogoś zrobić na tipsach pokaże krok po kroku jak to łatwo wykonać :)
Będą nam potrzebne :
-sonda ( lub zwykła wykałaczka ewentualnie jakaś szpilka )
-brązowy lakier ( najlepiej jakiś jaśniejszy odcień)
-czerwony lakier
-czarny lakier
-obojętnie jaki lakier jako bazowy
-troche czasu :)

1. Pokrywamy całą płytke paznokciową jakimś ulubionym jasnym lakierem :) u mnie był to srebny bo dziewczyna chciała świąteczne paznokcie a ten kolor się bardzo z nimi kojarzy :)


2. Wykałaczką malujemy brązowy półokrąg na połowie paznokcia i wypełniamy go kolorem :)


3. Domalowywujemy uszy


4. Malujemy dwie długie kreski które będą trzonem rogów naszego renifera. ( Nie malujemy na paznokciu tego zielonego czegoś, bo to tylko odbijająca się w lakierze moja neonowa bluzka :D )


5. Dorysowywujemy reszte rogów :) (poziome kreseczki , mogą być zakrzywione ku górze)


6. Malujemy mały czarwony półokrąg który bedzie nosem naszego renifera. Źle scentrowane zdjęcie ale tylko tak coś było widać :)


7. Rysujemy dwie czarne kropki ( ewentualnie w środku mogą być jeszcze malutkie małe) które będą oczami :)

2 komentarze:

  1. Szkoda, że zdjęcia tak mało widoczne. Ale sam pomysł na renifera fajny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgadzam się z freewolna. Reniferki fajne. ; )

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do komentowania ! :) z chęcią poczytam coś miłego ale na krytykę też jestem otwarta :)
Na wszystkie pytania odpowiem pod postem którego dotyczy :)
Prosiłabym jednak o niereklamowanie się na moim blogu gdyż nie jest on do tego.Zawsze z ciekawości sprawdzam blogi osób które komentują moje posty więc umieszczanie tu swoich reklam jest niepotrzebne.