Obserwatorzy

czwartek, 11 października 2012

Mundurki

Dzisiaj zdobienie bez kropek ! (chociaż kusiło) :D Miałam to zdobienie bodajże na swoich imieninach :)
Robiłam je ponad 2 godziny przed samym wyjściem i byłam straszliwie z niego dumna :D Jednak już po kilku godzinach pojawiły sie odpryski a na drugi dzień lakier schodził jak naklejka ;/ Niestety,  nie usłyszałam żadnego miłego komplementu na ich temat po za " Chciało ci sie !?" :)
ps: Czarny lakier Safari to zło ! ;p
ps2: W rzeczywistości paznokcie wydawały się bardziej estetyczne jednak jakość mojego aparatu ją zabiła !




5 komentarzy:

  1. też planowałam zrobić taki mani:D

    OdpowiedzUsuń
  2. to rób ! :) bo fajnie sie prezentują :) tylko użyj lepszych lakierów bo szkoda takie cudo zmywać po jednym dniu :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie to wygląda a to że komuś się nie chce robić ładnych i starannych paznokci to nie powód żebyś Ty się nie starała:) ja się trzymam zasady że przed danym "wyjściem" robię paznokcie co najmniej dzień przed bo inaczej zawsze coś zepsuję;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dokladnie :) a poza tym nie maluje paznokci dla innych tylko dla siebie :) a oni niech dalej chodzą w brzydkich xd

      Usuń
  4. Jak to się robi strasznie mi się podoba <3

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do komentowania ! :) z chęcią poczytam coś miłego ale na krytykę też jestem otwarta :)
Na wszystkie pytania odpowiem pod postem którego dotyczy :)
Prosiłabym jednak o niereklamowanie się na moim blogu gdyż nie jest on do tego.Zawsze z ciekawości sprawdzam blogi osób które komentują moje posty więc umieszczanie tu swoich reklam jest niepotrzebne.