Obserwatorzy

wtorek, 30 października 2012

Paznokcie na Halloween

Miało nie być nic z tej okazji ale uległam propozycjom na Waszych blogach :D Niestety z tego powodu, że u mnie ambicja przewyższa umiejętności zdecydowałam się na coś banalnego :) Wiem że nie dorastam do pięt Waszym zdobieniom na to "święto" ale może nadrobię za rok ;p a teraz przedstawiam trochę zmutowane potworki ! :D w sumie patrząc na te paznokcie w życiu by mi do głowy nie przyszło z jakiej są okazji  :),
 ale dzisiaj postaram sie stworzyć klasyczno- halloweenowe dynie ! ( jak to mówi moja mama - wszystko, byle się tylko nie uczyć) :D





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zapraszam do komentowania ! :) z chęcią poczytam coś miłego ale na krytykę też jestem otwarta :)
Na wszystkie pytania odpowiem pod postem którego dotyczy :)
Prosiłabym jednak o niereklamowanie się na moim blogu gdyż nie jest on do tego.Zawsze z ciekawości sprawdzam blogi osób które komentują moje posty więc umieszczanie tu swoich reklam jest niepotrzebne.