Obserwatorzy

czwartek, 8 listopada 2012

Lakier świecący w ciemnośći

Kocham mieć coś co nie ma nikt inny lub prawie nikt :D Dlatego bardzo ucieszyłam się gdy odkryłam ten lakier ! Lakier świecący w ciemności ! Kupiłam go za 5-6 zł w sklepie chińskim (były też żółte różowe i pomarańczowe) :) oczywiście pojęcia nie miałam jakie ma "funkcje" :D Ale gdy pierwszy raz z nim na paznokciach zgasiłam światlo o mało nie padłam na zawał :D a potem to już była tylko miłość...zresztą...zobaczcie sami ...:)




7 komentarzy:

  1. Hej.

    Przepraszam, że dopiero teraz ale umknął mi twój komentarz..

    Kupiłam niedawno na Ebayu taki stempel XL. Ma inną gumkę, bardziej miękką, no i jest większy.. Sprawdza się doskonale. Odkąd go mam, te wcześniejsze leżą w szafie. Polecam, bo jest świetny.. Kosztuje co prawa z dostawą ok 25 zł, ale jest tego wart..
    Tutaj link: http://www.ebay.pl/itm/2012-New-Silica-gel-XL-Stamper-2-Scraper-for-Nail-Art-Stamp-Stamping-Plate-/290783186017?pt=LH_DefaultDomain_0&hash=item43b4074c61

    OdpowiedzUsuń
  2. Genialny efekt ;D W sam raz na imprezkę ;P

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja tak samo miałam z kolczykami, kupiłam jakieś za 2 zł a nagle w ciemności zaczeły świecić :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Genialny, chyba muszę pogrzebać w Chińskich sklepach! :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Moja córa (22 msc ) wybrała sobie taki żółty :) Gdy zobaczyłam że świeci w nocy na jej pazurkach o mało nie padłam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Tu sa super lakierki w róznych kolorach, które świecą w ciemności bez uzycia lamp UV i naswietlania ich:

    http://abcnails.pl/k/1382/lakiery-fluo-swiecace-w-ciemnosci/

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do komentowania ! :) z chęcią poczytam coś miłego ale na krytykę też jestem otwarta :)
Na wszystkie pytania odpowiem pod postem którego dotyczy :)
Prosiłabym jednak o niereklamowanie się na moim blogu gdyż nie jest on do tego.Zawsze z ciekawości sprawdzam blogi osób które komentują moje posty więc umieszczanie tu swoich reklam jest niepotrzebne.