Obserwatorzy

niedziela, 4 listopada 2012

paznokcie neonowe

Jestem wolontariuszką :D ostatnio przeprowadziliśmy akcję w której sprzedawaliśmy wypieki własnej roboty a zebrane pieniądze przekazalismy na Schronisko dla zwierząt. Z tej okazji musiałam też stworzyć coś na paznokciach :) ale poszłam na łatwizne i zrobiłam stempelki :) jednak jestem jeszcze amatorką w tej dziedzinie więc nie odbiłam całego wzorku i musiałam domalować lakierem, co możecie zauważyć na zdjęciu :) widać też prześwity białego lakieru którego musiałam użyć bo mam beznadziejnie kryjący neon :)






przypominam też o rozdaniu u  Theagnes87 >>KLIK<< :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zapraszam do komentowania ! :) z chęcią poczytam coś miłego ale na krytykę też jestem otwarta :)
Na wszystkie pytania odpowiem pod postem którego dotyczy :)
Prosiłabym jednak o niereklamowanie się na moim blogu gdyż nie jest on do tego.Zawsze z ciekawości sprawdzam blogi osób które komentują moje posty więc umieszczanie tu swoich reklam jest niepotrzebne.