Obserwatorzy

czwartek, 14 lutego 2013

zdobienie + pudełko na prezenty

Czytając Wasze komentarze pod poprzednim postem z wielką radością stwierdzam, że nie jestem jedna co do asympatii do walentynek :) to dobrze, bo zawsze myślałam, że jestem dziwna i że tylko mnie nie kręci ten walentynkowo - serduszkowy nastrój :)
Ostatnio kupiłam śliczny różowy lakier i naklejki z cekinami, które postanowiłam połączyć, co zobaczycie poniżej. Co do naklejek to szkoda gadać bo po 3 godzinach nie miałam już wogóle cekinów. Został tylko czarny kontur kwiatka.
PS: Błagam ! powiedźcie, że nie kojarzą sie z walentynkami ! (bo tak stwierdziła moja mama, kompletnie mnie demotywując)


z nogami Karoliny w tle :)



Chciałam się Wam jeszcze pochwalić ! Jak zapewne dobrze wiecie każda okazja jest dobra zeby cos dostać ( nawet walentynki) ;p ale oczywiście trzeba coś też dać :)
zobaczyłam takie podobne kiedyś na internecie gdzieś i postanowiłam, że też musze takie zrobić !
Po straceniu kilki metrów kwadratowych bristolu udało mi sie zrobić ten uroczy garniture, idealny na opakowanie na prezent




7 komentarzy:

  1. fajniutkie nóżki ;D i pudełko ;D Franeeeeeeeek <3

    OdpowiedzUsuń
  2. te paznokciee wyglądają mega słodko, a to opakowanie genialne!

    OdpowiedzUsuń
  3. mi się one również nie kojarzą z walentynkami:)

    OdpowiedzUsuń
  4. http://paznokciowy-swiat.blogspot.com/

    zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie uznaje reklamowania się na moim blogu więc nie skorzystam ;/ Co innego gdybyś napisała zwykły komentarz - wtedy napewno z ciekawości bym zaglądneła jak zresztą zawsze to robie

      Usuń

Zapraszam do komentowania ! :) z chęcią poczytam coś miłego ale na krytykę też jestem otwarta :)
Na wszystkie pytania odpowiem pod postem którego dotyczy :)
Prosiłabym jednak o niereklamowanie się na moim blogu gdyż nie jest on do tego.Zawsze z ciekawości sprawdzam blogi osób które komentują moje posty więc umieszczanie tu swoich reklam jest niepotrzebne.