Obserwatorzy

poniedziałek, 8 kwietnia 2013

zwierzece paznokcie

       Wreszcie ! od dawna mamy już wiosnę kalendarzową i astronomiczną a teraz już powoli zaczyna się i termiczna :) dlatego dziś na moich paznokciach kolor słońca za którym ostatnio tak bardzo tęsknilismy !
Mimo, że żółty jest moim ulubionym kolorem to chyba najrzadziej mam go na swoich paznokciach mimo, ze praktycznie cały wystrój mojego pokoju i większość ubrań jest właśnie tej optymistycznej barwy :)
       Zapewne nie wiecie ale moją drugą wielką pasją zaraz po zdobieniu paznokci są psy, ich pięlegnacja oraz wystawy :) Być może to dziedziczne bo mama ma salon pielęgnacyjny dla zwierząt i odkąd pamiętam w moim domu zawsze był chociaż jeden pies. Właściwie teraz już nie wyobrażam sobie mojego życia bez żadnej czteronożnej istotki :) Aktualnie jestem posiadaczką 3 letniej suczki Neli rasy Golden Retriever która obecnie jest w ciąży. Oczywiście moja radość przekłada się też na paznokcie co możecie zobaczyć niżej :)
Ps: Może któraś z Was jest zainteresowana szczeniakami ? ^^






przedstawiam Wam Nelke :)


jestem trawą - przejdź po mnie :)


w takim błocie lubie się bawić jak pańcia mnie wykąpie



8 komentarzy:

  1. urocza Nelka i piękne pazurki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. fajne pieski :) czy to nie jest ta rasa z reklamy (chyba) papieru toaletowego velvet :D :>?? ja żółtego koloru jeszcze nigdy nie miałam na paznokciach :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dokładnie ta sama :) a ja do żołtego sie musze przyzwyczaić na kilka miesięcy bo na ten cudowny kolor odbarwily mi paznokcie :D

      Usuń
  3. Słodki wzór i psiak tak samo!:D

    OdpowiedzUsuń
  4. widzę, że Ci paznokieć odrasta xD fajna Nela <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Kochany piesek :) pazurki świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne pazurki i przesłodki piesek :) Pozdrawiam i zapraszam do mnie- dopiero zaczynam :) panokcie.blog.pl

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do komentowania ! :) z chęcią poczytam coś miłego ale na krytykę też jestem otwarta :)
Na wszystkie pytania odpowiem pod postem którego dotyczy :)
Prosiłabym jednak o niereklamowanie się na moim blogu gdyż nie jest on do tego.Zawsze z ciekawości sprawdzam blogi osób które komentują moje posty więc umieszczanie tu swoich reklam jest niepotrzebne.