Obserwatorzy

wtorek, 12 listopada 2013

Jak gwiazdy na niebie...

Jak sam tytuł wskazuje dziś w roli głównej gwiazdy :) Oczywiście zdjęcia są jakie są ponieważ aura ich robienia była dość niesprzyjająca :) nie dośc, że po powrocie do domu około 16 robi się już ciemno to jeszcze między tym wzorkiem a moim aparatem nie było mowy o żadnej współpracy
Jeśli chodzi o gwiazdy to oczywiście są to stempelki.
Na lakier podkładowy zdecydowałam się na kolor kobaltowy z Astora którego niedawno kupiłam na ezebra.pl za oszołamiającą kwotę 4 zł !







25 komentarzy:

  1. tak amerykańsko, bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  2. 4 zł to naprawdę nie dużo ;D a kolor świetny ;)
    przez te gwiazdki piosenka mi się przyppomniała !
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przecudnie ci wyszło, utalentowana dziewczynka z ciebie :-)
    Świetny pomysł z tyki gwiazdeczkami!

    OdpowiedzUsuń
  4. nie no znakomicie :D ja myślałam , ze to naklejki a tu stemple :D super ci wyszło :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Otagowałam Cię: http://kala1990.blogspot.com/2013/11/liebster-blog-award.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Efekt świetny :) Ostatnio szukam takiego kolorku lakieru :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Te gwiazdki są świetne! Kojarzą mi się trochę z UE ;D

    OdpowiedzUsuń
  8. Hello I'am Chris !!
    This is not a "spam"
    You Have A Wonderful Blog Which I Consider To Be Registered In International Blog Dictionary. You Will Represent Your Country
    World-Directory 190 countries in the world! and thousands of blogs
    Please Visit The Following Link And Comment Your Blog Name
    Blog Url
    Location Of Your Country Operating In Comment Session Which Will Be Added In Your Country List
    On the right side, in the "green list", you will find all the countries and if you click them, you will find the names of blogs from that Country.
    http://world-directory-sweetmelody.blogspot.com/
    Happy Blogging
    ****************
    You can forward this invitation to your friends

    PLEASE IMPERATIVE !
    Registration for the "Directory" blog, are free.
    We only ask you to follow the blog. Thank you for your understanding
    **********************************************

    OdpowiedzUsuń
  9. też zakupiłam na allegro lakiery z astor i maybelline, są świetne ceny :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładne i estetyczne gwiazdeczki ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. wzorek wspaniale sie odbił, uwielbiam gwiazdy :) jakiego lakieru użyłaś do stempli?

    OdpowiedzUsuń
  12. Otagowałam Cię:) http://manimanimania.blogspot.com/2013/11/tag-liebster-blog.html jeśli chcesz wziąc udział w zabawie to zapraszam:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Zapraszam do odwiedzenia naszej strony, na której za pisanie artykułów przyznajemy co tydzień nagrody pieniężne!

    http://cafejka.com/kontakt.html

    OdpowiedzUsuń
  14. Twoje zdobienia wcale nie wyglądają na amatorskie! Są piękne! Dlaczego mi nigdy nie wychodzą stempelki, dlaczego?! :( jak zdobienia nimi wykonane są takie boskie...

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetne! Spróbuj je zrobić jeszcze raz ale na jeden paznokieć dają np. czerwone:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Super :) Ja ze stempelkami zawsze mam problem :D

    Co do tego zdobienie u mnie na blogu to usta nie były zrobione farbką tylko normalnie lakierem i sondą :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Jak ładnie wyszły Ci te stempelki!!!!:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetne są ! :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Podziwiam Cię za chęci :D Ja przeważnie po trzech paznokciach mam dość :D

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do komentowania ! :) z chęcią poczytam coś miłego ale na krytykę też jestem otwarta :)
Na wszystkie pytania odpowiem pod postem którego dotyczy :)
Prosiłabym jednak o niereklamowanie się na moim blogu gdyż nie jest on do tego.Zawsze z ciekawości sprawdzam blogi osób które komentują moje posty więc umieszczanie tu swoich reklam jest niepotrzebne.