Obserwatorzy

wtorek, 22 października 2013

Hello Kitty

Witajcie ! Na początku chciałam napisać, że w dzisiejszym poście nie chce urazić niczyich uczuć religijnych :) Ale dziś na moich paznokciach zagościł motyw który niedawno został zabroniony w którejś podstawowej szkole i uznany za okultystyczny ... :> pewnie większość z Was domyśla się już o co chodzi a te dziewczyny które się nie domyślają snują teraz jakieś mroczne domysły :) ale to tylko Hello Kitty ! Są to naklejki wodne które kupiłam już dawno na allegro za około 2 zł :) przedstawiałam je już około pół roku temu >>Klik<< na dłuższych paznokciach i innym tle :) jednak wtedy tkwiłam w nieświadomości, że to jakieś dziwne króliki. Oczywiście zaraz w komentarzach uświadomiłyście mi co to jest :) Z drugiej strony gdybyście mi tego nie powiedziały nadal tkwiłabym w błogiej nieświadomości że wcale nie propaguje okultyzmu i demoralizacji ! :)
ps: niezmiernie ciesze się, że w ciągu ostatnich 2 tygodni przybyło Was u mnie aż 18 ! obiecuję, że w najbliższym czasie zorganizuje dla Was rozdanie tylko jeszcze czekam na blaszki z Born Pretty Store które chcę też w nim zamieścić, o co prosiłyście :)









20 komentarzy:

  1. Wiem o co chodzi, czytałam jakiś czas temu o tych okultyzmach.
    Jakby nie było, ja już i tak jestem za stara na takie zdobienia ;-)
    Mogę jedynie powiedzieć, że podoba mi się lakier podkładowy :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ta słyszałam o HELLoKitty ;D heh bawią mnie takie akcje ;p Kociak słodki ;))

    OdpowiedzUsuń
  3. świetnie wyglądałyby u jakieś małej dziewczynki, ale u siebie takich bym nie widziała ;)
    tak czy siak bardzo uroczy wzór! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. słodkie, ale wolałabym na różowym tle :D

    OdpowiedzUsuń
  5. rewelacja, chętnie przygarnęłabym takie kotki ^^

    OdpowiedzUsuń
  6. zdobienie fajne i powiem szczeże , że nic nie słyszałam o Hello Kitty teraz wejdę na wujka google i sobie poczytam :D ciekawe o co chodzi dokładnie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. właśnie trochę poczytałam i nie wiem czy się śmiac czy płakac ...

      Usuń
  7. słodkie :) lubię czasem ponosić takie dziecinne, ale urocze motywy :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Hehe króliki...:D A swoją drogą ostatnio dostałam uwagę na religii za pisanie długopisem z tym jakże uroczym kotkiem.. Ludzie są dziwni0.o ale te twoje pazurki bynajmniej:) Jak dla mnie możesz dodawać takie śliczne okultystyczne mani codziennie, bo są po prostu urocze *.* dzięki za koment u mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mi tam podoba się kult Hello Kitty na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Hehe...króliki?A to Ci dopiero :P zrobiłaś mi niezły poranek.

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do komentowania ! :) z chęcią poczytam coś miłego ale na krytykę też jestem otwarta :)
Na wszystkie pytania odpowiem pod postem którego dotyczy :)
Prosiłabym jednak o niereklamowanie się na moim blogu gdyż nie jest on do tego.Zawsze z ciekawości sprawdzam blogi osób które komentują moje posty więc umieszczanie tu swoich reklam jest niepotrzebne.