Obserwatorzy

piątek, 25 października 2013

neonowo - serduszkowo :)

Nie,bez obaw, to jeszcze nie walentynki :) Ale moje dzisiejsze zdobienie kojarzy się akurat z tym "świętem" :) Wczoraj przyszły do mnie blaszki z Born Pretty Store i oczywiście musiałam sprawdzić wszystkie wzorki. A że ostemplowałam już paznokcie wszystkich członków rodziny ( łącznie z braćmi ) to musiałam albo znaleźć  następna ofiarę albo kilka razy zmywać i próbować na moich :) Niestety nikogo nie udało mi się dorwać więc musiałam wybrać drugą opcję. Dlatego też swoje paznokcie malowałam i następnie stemplowałam jakieś kilkanaście razy. Oczywiście te wzorki nie naddają sie do publikacji tu ponieważ każdy jest inny i wyglądają beznadziejnie i chaotycznie :D Ale ostatecznie zdecydowałam się na neonowy różowy jako bazę i stempel w serduszka tym razem na wszystkich paznokciach :)





zdjęcie z moim chłopakiem który wkurzał się, że zamiast zająć się nim robie zdjęcia paznokciom i do każdego następnego podkładał swoje łapy :p



18 komentarzy:

  1. o kurczę jak ładnie :D prawdopodobnie kiedyś zgapię :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Słodkie mani :) Jakich lakieów użyłaś ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tanich ! :D niestety nie mogę podać ani firmy ani numerku gdyż te lakiery nie posiadają ich :)
      jak prawie wszystkie moje lakiery kupione w sklepie chińskim albo te kupione poniżej 2 zł :)

      Usuń
  3. bardzo urokliwe! :) pochwal się nowymi płytkami ^^

    OdpowiedzUsuń
  4. Jejku, jakie śliczne ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Żebym ja tak umiała!!! :))

    Obserwuję!!! :))

    OdpowiedzUsuń
  6. słodkie takie walentynkowe ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. ♥ OMG ♥ Ale słodkie! Jak zrobiłaś te serduszka?

    OdpowiedzUsuń
  8. Trzeba przyznać, że Twój chłopak ma bardzo zadbane ''łapy'' :D Przeurocze te serduszka. Ciekawa jestem jak wyszły stempelki na paznokciach u braci :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Franka, mogę wykorzystywać Twoje zdjęcia na moim blogu? Będę pisała, że to Twoje i podam adres Twojego bloga.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w takim razie oczywiście, że tak :)
      doceniam, że wgl zapytałaś :)

      Usuń
  10. ale słodziaki :) muszę sobie zakupić w końcu jakieś stempelki :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Haha :D fajne macie te wspólne zdjęcia:D ja z moim chłopakiem muszę sobie zrobić wspólne zdjęcie włosów :D
    A zdobienie jest genialne, w moim stylu :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wyszło ślicznie ;) Trochę kolorku w te pochmurne dni się przyda!

    OdpowiedzUsuń
  13. This blog seems to get a large ammount of visitors. How do you advertise it? It gives a nice unique twist on things. I guess having something useful or substantial to post about is the most important thing.
    Body Building Games11

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do komentowania ! :) z chęcią poczytam coś miłego ale na krytykę też jestem otwarta :)
Na wszystkie pytania odpowiem pod postem którego dotyczy :)
Prosiłabym jednak o niereklamowanie się na moim blogu gdyż nie jest on do tego.Zawsze z ciekawości sprawdzam blogi osób które komentują moje posty więc umieszczanie tu swoich reklam jest niepotrzebne.