Obserwatorzy

środa, 30 października 2013

Halloween !

Niestety, muszę Was ostrzec przed demoralizującym charakterem mojego bloga. Nie dość, ze jakiś czas temu pokazywałam Wam okultystyczny motyw Hello Kitty to dziś wzorek na "święto" wg mojego księdza " o demonicznym charakterze i na cześć szatana ! " taaaa... dokładnie o to mi chodziło gdy malowałam ten wzorek. Ale na szczęście pocieszam się myślą, że nie będę sama w czeluściach piekieł gdyż u Was na blogach też widziałam propozycje zarówno stylizacji, paznokci jak i makijażu na Halloween :) więc chociaż będę cierpiała męki i katusze w towarzystwie osób o podobnych zainteresowaniach :p
wzorek ten jest zainspirowany zdjęciem na którego trafiałam milion razy a teraz jak na złość nie mogę go znaleźć :) ale napewno będziecie wiedziały o który mi chodzi :)






Przy okazji chciałam was zaprosić na rozdanie mrimci ! :) >>klik<< Do wygrania jest mnóstwo ciekawych nagród ! :)



12 komentarzy:

  1. Pająków sie ogromnie boje ale ten na Twoich paznokciach jest świetny ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. "święto" wg mojego księdza " o demonicznym charakterze i na cześć szatana" hahahaha! :D
    czacha to arcydzieło, ogólnie mani jest genialny!

    OdpowiedzUsuń
  3. świetne, pająków tez nie lubię ale te Twoje są urocze ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. genialne zdobienie :) może ja się w końcu w coś takiego wkręcę :) dziś mam ostatni dzień w pracy i wreszcie będę mogła malować paznokcie. Pracowałam w gastronomii :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Heh ty to masz rękę! Szczególnie ta czaszka jest świetna, normalnie jak odbita od szablonu (być może tak jest, ale jeśli tak, to nie mów mi, nie niszcz mojego zachwytu*.* :D) A ten napis... szacuneczek:) Ja również planuję wymalować się na zombie i straszyć ludzi w ramach obchodów tego święta szatana, więc głowa do góry! nie nad tobą jedną zapanowała ciemna strona mocy:D

    OdpowiedzUsuń
  6. super pazurki :)
    obserwuję :)
    zapraszam do siebi http://pannakatt.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. ale to świetnie wygląda! mega :)

    OdpowiedzUsuń
  8. super wyszło! pajączek jest słodki :)

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do komentowania ! :) z chęcią poczytam coś miłego ale na krytykę też jestem otwarta :)
Na wszystkie pytania odpowiem pod postem którego dotyczy :)
Prosiłabym jednak o niereklamowanie się na moim blogu gdyż nie jest on do tego.Zawsze z ciekawości sprawdzam blogi osób które komentują moje posty więc umieszczanie tu swoich reklam jest niepotrzebne.