Obserwatorzy

niedziela, 6 października 2013

pastelowe ombre

Witajcie po krótkiej przerwie :)
Wiem, że obiecałam Wam małe rozdanie ale wśród propozycji do chcecie na nim zobaczyć pojawiły się blaszki do stempelków :) a u mnie w małym mieście trudno o takowe stacjonarnie więc zamówiłam je ze sklepu internetowego Born Pretty Store więc na przesyłke muszę poczekać około dwóch tygodni :)
drugim powodem jest fakt, że jeszcze jest przed 10-tym więc z funduszami ciężko :)
Dziś wzorek który jest jednym z moich ulubionych i jednym z łatwiejszych do wykonania :)
Ombre ! Pastelowe kolory już od dawna za mną chodziły więc własnie takie połączyłam. Efekt końcowy był dla mnie zadawalający ale nie zachwycający więc postanowiłam dodać kokardke z cekinków :) Oczywiście wyszła strasznie koślawo i zniszczyła wrażenie ogólne :D







12 komentarzy:

  1. Przepiękne ombre :)
    Kolory są mega !

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak zwykle super kolorystyka, a kokardka to wisienka na torcie!!!
    Jak dla mnie bomba!

    "Siostra" jak mogę to zapraszam Cię na moje skromne pierwsze rozdanie.

    OdpowiedzUsuń
  3. koślawo? co ty chcesz bardzo ładna kokardka:D

    OdpowiedzUsuń
  4. Podziwiam twoje zdolności! dla mnie takie ombre to mistrzostwo :-)
    Świetnie ci wyszło!

    OdpowiedzUsuń
  5. są pastele, jest ombre i kokarda z cekinów! ahh, jestem w niebie! ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajne ombre, cały czas nie mogę się zmobilizować do wypróbowania tej metody na moich pazurkach :)

    OdpowiedzUsuń
  7. wcale krzywo nie wyszło :D mi się bardzo podoba :D

    OdpowiedzUsuń
  8. super wybrałaś kolorki do ombre :) i mi również wcale nie wydaje się krzywa ta kokardka :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajny pomysł!
    Zazdroszczę Ci tak genialnego ombre! Mi nigdy nie chce wyjść tak ładnie!

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne to ombre, super kolory dobrałaś :)

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do komentowania ! :) z chęcią poczytam coś miłego ale na krytykę też jestem otwarta :)
Na wszystkie pytania odpowiem pod postem którego dotyczy :)
Prosiłabym jednak o niereklamowanie się na moim blogu gdyż nie jest on do tego.Zawsze z ciekawości sprawdzam blogi osób które komentują moje posty więc umieszczanie tu swoich reklam jest niepotrzebne.